Waar kan ik een klacht indienen?

Hoewel wij ons uiterste best doen naar ieders tevredenheid de beste zorg te bieden, kan het zijn dat er iets mis gaat of dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Misschien heeft u een tip hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

ZGA e.o. hecht grote waarde aan een zorgvuldige wijze van behandeling van klachten en gevoelens van onvrede, met als doel herhalingen te voorkomen en de kwaliteit van de zorg en behandeling te kunnen verbeteren. Als u een klacht heeft, nemen wij deze serieus in behandeling. Onze klachtenregeling biedt verschillende mogelijkheden om uw klacht of gevoelens van onvrede onder de aandacht te brengen.

De volledige klachtenregeling, gebaseerd op de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz), kunt u opvragen bij de leidinggevende van uw afdeling of bij de receptie van de locatie waar u verblijft of die u bezoekt. Tevens is de klachtenregeling op onze website gepubliceerd (www.zorggroepapeldoorn.nl).

Hoewel wij ons uiterste best doen naar ieders tevredenheid de beste zorg te bieden, kan het zijn dat er iets mis gaat of dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Misschien heeft u een tip hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

ZGA e.o. hecht grote waarde aan een zorgvuldige wijze van behandeling van klachten en gevoelens van onvrede, met als doel herhalingen te voorkomen en de kwaliteit van de zorg en behandeling te kunnen verbeteren. Als u een klacht heeft, nemen wij deze serieus in behandeling. Onze klachtenregeling biedt verschillende mogelijkheden om uw klacht of gevoelens van onvrede onder de aandacht te brengen.

De volledige klachtenregeling, gebaseerd op de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz), kunt u opvragen bij de leidinggevende van uw afdeling of bij de receptie van de locatie waar u verblijft of die u bezoekt. Tevens is de klachtenregeling op onze website gepubliceerd (www.zorggroepapeldoorn.nl).

Vacatures
Contact