Cliëntportaal

Wij vinden het belangrijk om bij te dragen aan de zelfstandigheid en behoud van zo veel mogelijk eigen regie in het dagelijks leven van de mensen die wij zorg, behandeling en ondersteuning bieden. Hierbij hoort ook dat u zelf toegang heeft tot uw eigen informatie. Daarom maken wij gebruik van een cliëntportaal.

Wat is het cliëntportaal?

In het cliëntportaal staan uw persoonlijke gegevens en rapporteren we over de zorg, behandeling en ondersteuning die u van ons krijgt. U heeft altijd inzicht in uw eigen ondersteuningsplan en kunt elk moment van de dag meelezen wat onze medewerkers in uw dossier opschrijven over bijvoorbeeld wat zij observeren of signaleren, welke zorg ze met welk doel verlenen en hoe die zorg verloopt.
        

Inlog aanvragen
Om er zeker van te zijn dat uw toegang goed beveiligd is, zijn diverse maatregelen getroffen. Indien u besluit online inzage te willen hebben in uw dossier, dan moet u daar eerst een aanvraag voor doen via het aanmeldformulier.

Mobiele telefoon en e-mailadres
Om gebruik te kunnen maken van het cliëntportaal, heeft u een mobiele telefoon nodig en een
e-mailadres. Heeft u dat niet, dan kunt u geen toegang krijgen tot het portaal. U kunt dan wel iemand machtigen die voor u in kan loggen. Het mobiele nummer is nodig om u tijdens het inloggen een sms te kunnen sturen. Dit is een extra beveiligingsstap waarmee wij de veiligheid van uw gegevens kunnen garanderen.

Aanmeldformulier versturen
U kunt het formulier uitprinten, invullen en ondertekenen en daarna digitaal of per post versturen.
–   Digitaal:
Scan het ingevulde formulier in of maak er een foto van en mail het formulier naar clientportaal@zgapeldoorn.nl.
–   Per post:
Stuur het ingevulde formulier naar:
   Cliëntportaal
   Antwoordnummer 1136
   7334 DV  Apeldoorn


Vragen?
Heeft u vragen over het cliëntportaal? Stuur ons dan een bericht via clientportaal@zgapeldoorn.nl.

Via onderstaande button kunt u inloggen in het cliëntportaal

Aanmeldformulier cliëntportaal

Handleiding cliëntportaal

Vacatures
Contact